Vehiculele eligibile de a intra in acest program sunt toate autovehiculele Ford inregistrate in Romania, ce au maxim 9 ani vechime de la data primei inregistrari, fara insa a depasi 200.000 Km rulati. Vehiculele trebuie sa fie functionale si sa nu prezinte defectiuni ale componentelor mecanice sau electrice la includerea in garantie. Pentru a beneficia de noul produs Ford, potentialul client va trebui sa efectueze mai intai revizia periodica a masinii la orice dealer Ford care comercializeaza FordGarantia 12. Ulterior, autovehiculul va beneficia de o verificare tehnica pentru identificarea eventualelor defectiuni ale componenetelor mecanice sau electrice. Autovehiculul va fi eligibil pentru Ford Garantia 12 dupa remedierea tuturor defectiunilor identificate.
Transferabilitate
FordGarantia12 apartine autovehiculului, reprezentand un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, in ipoteza in care va decideti sa vindeti autovehiculul.
Va recomandam sa informati noul proprietar cu privire la importanta respectarii recomandarilor Ford cu privire la efectuarea reviziilor si lucrarilor de service. Pentru ca FordGarantia12 sa ramana in vigoare, noul proprietar trebuie sa informeze orice dealer autorizat Ford despre schimbarea proprietarului.
Mentiune: Garantia isi pierde valabilitatea daca autovehiculul este vandut unui vanzator comercial de automobile si/sau prin intermediul unui al treilea vanzator comercial intermediar.
Pentru a va mentine dreptul la reparatii in perioada de garantie - pentru programul FordGarantia12, intretinerile service trebuie sa fie conforme cu recomandarea producatorului autovehiculului si sa fie efectuate exclusiv de un dealer/reparator autorizat din reteaua nationala Ford Romania.
Sunt acoperite integral toate piesele enumerate mai jos inclusiv costurile manoperei. Piesele care nu sunt mentionate in mod expres ca obiect al acestei garantii extinse, nu intra sub incidenta programului Ford Garantia 12. Totusi daca aceste piese sau consumabile sunt necesare ca parti ale unor reparatii incluse in garantia extinsa, acestea vor fi acoperite.
Valoarea reparatiilor insumate pe masina nu poate depasi valoarea stabilita in Certificatul Ford Garantia 12.
1. Componente ansamblu motor:
- toate piesele interne lubrifiate, bloc motor si chiulasa, inclusiv: arbori cu came, rulmenti, biele, supape si ghiduri, garnitura de chiulasa, pompa de ulei, arbore cotit, suruburi chiulasa, pistoane;
- modul PCM, alternator, electromotor, pompa de vacum, pompa de injectie, volant cu masa dubla, compresor AC, ambreiaj compresor aer conditionat;
- garantia acopera daunele aduse altor parti ale motorului care au fost deteriorate din cauza defectiunii unuia dintre piesele listate mai sus, cu exceptia ambreiajul daca este ars sau uzat.
2. Componente cutie de viteze manuala/automata:
- toate componentele interne, inclusiv: arbori de intrare, intermediar si de iesire, elemente de sincronizare a treptelor, angrenaje planetare, modul TCM;
- pinioane diferential, traductor de cuplu (excl. conexiuni), coroana diferential, mecanismul pinioanelor (excl. frecarea si uzura);
- transmisii aditionale (4X4)
3. Componente ansamblu transmisie:
- planetare
- articulatii
- butuc roata
- cap de planetara
- arbore cardanic si rulmenti de roata
- diferential fata si spate
4. Diverse:
- Carcasele sunt acoperite numai daca paguba a fost cauzata de defectarea unei piese din interior, acoperita de aceasta garantie;
- Fluidele apartinand vehiculului necesare pentru a efectua reparatii acoperite de aceasta garantie, cu exceptia aditivi de combustibil si lichid de spalare a parbrizului;
- Modulul ABS/ESP (fara senzori)
Odata cu programul Ford Garantia 12 beneficiati si de un serviciu 24h de Asistenta Rutiera in Romania.
Serviciile oferite sunt de asistenta mobila (depanarea autovehiculului direct la locul incidentului) sau transportul autovehicului defect la cel mai apropiat Dealer Autorizat Ford.
Serviciile de asistenta de mai sus se acorda pe intreg teritoriul Romaniei, numai pe drumurile publice deschise circulatiei rutiere.
Incidente acoperite:
- Toate incidentele survenite ca urmare a defectarii componentelor acoperite de Ford Garantia 12.
- In cazul in care se constata ca autovehicul dumneavoastra a ramas imobilizat ca urmare a defectarii unei componente neacoperite de Ford Garantia 12, serviciile de asistenta rutiera vor fi contra-cost. In acest sens, veti fi contactat de catre unul dintre reprezentantii centrului de asistenta pentru a stabili modul in care aceste servicii vor fi achitate.
Excluderi:
- Autovehiculele imobilizate ca urmare a defectarii unor componente neacoperite de Ford Garantia 12.
- In plus, nu sunt acoperite urmatoarele incidente:
- Incidente ale autovehiculelor folosite pentru scoli de soferi, taxi, politie si ambulante
- Incidentele survenite ca urmare a calamitatilor naturale, acte de vandalism, competitii sportive, precum si cele ale autovehiculelor fara numere de inmatriculare, cu numere provizorii sau de export
- Incidentele survenite la autovehiculele care se afla deja intr-o unitate reparatorie autorizata.
Aviz important
In cazul in care autoturismul dumneavoastra ramane imobilizat din cauza unei defectiuni tehnice si nu mai poate fi deplasat la unitatea service autorizata, trebuie sa chemati intotdeauna Centrul de Asistenta inainte de angajarea oricaror servicii.
Cheltuielile pentru orice serviciu neconvenit sau aprobat in prealabil de Centrul de Asistenta nu vor fi acoperite.
Numarul de telefon al Centrului de Asistenta in Romania este 021-300 12 61.
Inainte de apel asigurati-va ca aveti la indemana urmatoarele date importante:
- Numarul de telefon la care puteti fi contactat
- Locul unde se afla masina
- Cauza sau descrierea defectiunii
- Numarul de identificare al masinii si al tablitei de inregistrare
- Culoarea masinii
- Data vanzarii initiale a autovehiculului
Nota: Pentru toate incidentele neacoperite de Ford GaranNia 12, Centrul de Asistenta poate organiza serviciile de asistenta rutiera, insa contra-cost.
Carnetul Ford Garantia 12 este emis pentru toate autovehiculele Ford incluse in acest program oferit de Ford Romania. Intretinerea si repararea autovehiculului conform standardelor Ford contribuie la mentinerea sigurantei si a starii de functionare a autovehiculului dumneavoastra, fiind un element obligatoriu pentru o cerere ulterioara de garantie din cadrul programului Ford Garantia 12. Totodata, evidenta lucrarilor de service completata regulat la un Dealer Autorizat Ford si aceasta garantie, cresc valoarea de revanzare a autovehiculului dumneavoastra.
Pentru buna functionare a autovehiculului dumneavoastra si pentru a beneficia de Ford Garantia 12, asigurati-va ca acesta este intretinut si reparat in conformitate cu specificatiile Ford.
Certificari
Dealerul Autorizat Ford va stampila si va semna fisa dumneavoastra de service din Carnetul de Service si Garantie si va verifica daca programul de service - inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificatiilor Ford.
In Carnetul de Service si Garantie se aplica semnatura si stampila Reparatorului Autorizat Ford precum si data efectuarii reviziei si numarul de kilometri parcursi.
Dupa terminarea lucrarilor, asigurati-va ca in Carnetul de Service si Garantie au fost inscrise corect aceste date. Detinerea dovezilor cu privire la executarea verificarii la service si a lucrarilor de revizie, conform specificatiilor Ford, este o conditie pentru orice cerere ulterioara de garantie din cadrul programului Ford Garantia 12 si constituie de asemenea, un avantaj la vanzarea ulterioara a autovehiculului.
Pentru a va asigura ca totul este corect, tineti intotdeauna impreuna Carnetul Ford Garantia 12, Certificatul Ford Garantia 12 si Carnetul de Service si Garantie al autovehiculului, alaturi de inregistrarea la zi a operatiunilor de service si mentenanta, precum si facturile emise de Dealerul Autorizat Ford.
Carnetul de Service si Garantie trebuie considerat ca fiind o parte a autovehiculului pe care l-ati achizitionat. De aceea, acest Carnet trebuie sa ramana permanent in autovehicul pentru a avea o evidenta a lucrarilor efectuate si a se asigura astfel o reparatie rapida si de calitate.
Important
Pentru asigurarea unor servicii rapide si eficiente, Dealerul Autorizat Ford trebuie sa aiba acces la Carnetul de Service si Garantie si la
Carnetul Ford Garantia 12.
Garantia oferita de Ford este valabila doar pentru vehiculele inscrise in Certificatul Ford Garantia 12. Intervalele la care se efectueaza service-ul pentru a va mentine dreptul la reparatii in perioada de garantie, intretinerile la service trebuie sa fie conforme cu recomandarea producatorului autovehiculului Ford si sa fie efectuate exclusiv de un Dealer din reteaua nationala de Dealeri Autorizati Ford Romania.
Data service-ului, verificarile la service, datele referitoare la lucrarile obligatorii, revizii si intretinere si verificarile efectutate la service pot fi gasite in paginile Carnetului de Service si Garantie al autovehiculului dumneavoastra, in planul de service.
Programul Ford Garantia 12 apartine autovehiculului, astfel el reprezinta un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, in ipoteza in care va decideti sa vindeti autovehiculul. Trebuie sa va asigurati ca toate documentele aferente acestei garantii sunt predate noului proprietar.
In cazul aparitiei unei defectiuni aveti obligatia sa prezentati autovehiculul in maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defectiunii, la cel mai apropiat Dealer Autorizat Ford pentru a preveni agravarea defectelor si necesitatea unei reparatii mai laborioase. Garantia nu acopera defectele care apar ca urmare a neprezentarii imediate la service pentru remedierea defectiunilor sau a defectelor aparute inaintea intrarii in vigoare a garantiei.
Ford Garantia 12 este invalida atunci cand:
- Se constata alterarea kilometrajului
- Se constata ca reparatiile sau mentenanta autovehiculului nu au fost efectuate in reteaua de Dealeri Autorizati Ford
- Un asigurator a declarat autovehiculul in cauza dauna totala